JellyPages.com

mandag den 14. oktober 2013


Så prøver vi endnu en gang med en blog, og jeg vil bare lige kort fortælle lidt om mig selv,
og hvordan bloggen kommer til at være (muligvis).
Jeg er 19 år gammel og bor i Hjørring i Nordjylland sammen med min kæreste.
Min hårfarve er forevigt skiftende.
Jeg afsluttede STX i sommers og laver ikke umiddelbart noget lige nu.
Jeg har 6 tatoveringer, som er lidt random.
Oveni har jeg et par piercinger. Septum som den nyeste.
Jeg elsker My Little Pony, som nok fremgår ret tydeligt på bloggens design.
Jeg hører meget forskelligt musik, alt fra Black Metal til meget poppede sange.
Jeg holder fast i min sorte tøjstil, men prøver altid at smide et eller andet ind i det for at bryde det sorte.
Bloggen bliver både personlig, men også en outfit blog. Og så vil jeg fortælle lidt om mit hår,
og give råd til, hvordan man kan få den bedst mulige "crazy" farve ud af det.
Så bliver det nok noget værelsesfremvisning, tøjskab, sko (masser af buffalos), hvad der inspirerer mig, osv.

Det er sådan set det. Hey!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar